søndag 18. august 2013

Guttekort.

Har laget disse kortene tidligere i sommer, men nå fikk jeg endelig tatt noen bilder av dem.

 
Papirene er fra Maja design "walking in the forrest"
"Murveggen" bak gutten er struktuspasta sammen med en stensil.
Gutten er farget med Copics, men har desverre ikke skrevet ned nr på fargene

 
På innsiden har jeg brukt de samme papirene
 
-------------------------
 
Denne gutten er og fargelagt med copic, Dette digi stempelet er det jeg har brukt mest tid på å finne, da det plutselig dukket opp på skjermen var jeg ikke sein om å bestille det .-) 
Skulle noen ønske dette så er lenken her Gutterhører hjemme hod Mo'digitale stempel.
Arkene jeg har brukt her, er og maja design. walkink in the forrest
baseballua og fotballtrøye er fra K&G

 
Innsiden er pyntet med baksiden av arket, 
en flott bursdagstekst.

 
legg gjerne igjen en kommenta, slik at jeg kan få komme inn å kikke på bloggen din.
ellers takk for at dere ta dere tid til å kikke innom her :-)
 
 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar